تصویر پست

 

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی شاخه ای از عکاسی می باشد که بیشتر با محصولات تولید کننده ها و واردکنندها در ارتباط است .این سبک عکاسی خود به شاخه های تقسیم می شود که هر کدام تکنیک ها و مسایل خود را دارد ، به عنوان مثال عکاسی زمینه سفید ، عکاسی زمینه مشکی ، عکاسی چیدمان ، عکاسی دکوراتیو .

عکاسی زمینه سفید : 

این نوع عکاسی در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی جهت استفاده در وب سایت ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بیلبورد ، طراحی استندهای … تبیلغاتی مورد استفاده می باشد.در این نوع عکاسی (عکاسی زمینه سفید ) مهم ترین موضوع نمایش کامل محصول و نورپردازی درست و جزییات می باشد و ببیننده باید با دیدن این عکس درک درستی از محصول داشته باشد . یکی از کاربردهای زیاد این سبک از عکاسی در فروشگاهای آنلاین مانند دیجی کالا ، آمازون …. مشاهده می شود .

عکاسی داشبورد پژو ۲۰۶

عکاسی از محصولات ایران خودرو

عکاسی زمینه مشکی :

این نوع عکاسی در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی جهت استفاده درکاتالوگ ، هدر وب سایت و … استفاده می شود که بر خلاف عکاسی زمینه سفید و داشتن نوری یکدست،این نوع عکاسی نورپردازی متفاوتی دارد که عکاس با توجه به خواسته مشتری و نوع استفاده عکس(کاتالوگ ، وب سایت …) باید نورپردازی را انجام دهد. عکاسی با زمینه مشکی یا تیره بیشتر محصول را با نورپردازی متفاوب زیباتر نمایش می دهد .

 

عکاسی از محصولات آب آشامیدنی لایت بلو شرکت دماوند

آب آشامیدنی لایت بلو

 

عکاسی چیدمان

این نوع عکاسی در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی با توجه به نیاز مشتری برای استفاده در صفحات اجتماعی (اینستاگرام ، فیسبوک ،…) وب سایت ،کاتالوگ و … گرفته می شود که چیدمان های مختلفی با توجه به نوع محصول و خلاقیت عکاس گرفته می شود که میتوان تعدادی زیادی از محصولات را در داخل چیدمان قرار داد که در محدوده کوچکی مثل میز انجام می شود .

پروژه عکاسی از محصولات شرکت صدر رودبار

زیتون صدر رودبار

 

عکاسی فضاسازی یا دکوراتیو

این نوع عکاسی در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی با توجه به نوع محصول که قرار داخل ی فضای عکاسی بشه و آن فضا قابل دسترس نیست و عکاس با توجه به بودجه مشتری و نیاز او باید فضاهای مانند فضاهی واقعی را درست کرده . با توجه به حجم پروژه می توان با تیم های مختلفی مانند طراح صحنه کار کرد که فضای مورد نیاز ساخت شود .

 

عکاسی دکوراتیو یا فضاسازی شده مبلمان تختخوابشو شرکت سانلی

عکاسی فضاسازی شده شرکت مبلمان تختخوابشو سانلی